menu

Nieuws

Keukenbrand in Joris Nempestraat

foto
Guido van der Kroef
Bredavandaag logo
Hanneke van Bokhoven

HOGE VUCHT - De brandweer heeft dinsdagavond een kleine keukenbrand geblust in een flatwoning aan de Joris Nempestraat. Er was geen gevaar voor de omwonenden.

De bewoonster was tijdens het uitbreken van de brand met vijf vriendinnen in de woonkamer Ze heeft nog tevergeefs geprobeerd om het vuur met dekens te doven. Bij de onderburen zijn de keukenmuren beschadigd door bluswater.

Tags
brand