menu

Nieuws

B2B Event Fingerspitz en Google: Hoe genereer je Leads & Sales via Online Marketing?

Gratis event voor Business-to-business-bedrijven op zoek naar leads.
Bredavandaag logo
Advertorial

(advertorial) – Allround online marketingbureau Fingerspitz houdt op 21 juni in samenwerking met Google een event voor B2B marketeers & sales. Het bureau met vestigingen in Breda en Eindhoven bundelt de krachten met Google om bedrijven in de B2B op weg te helpen naar meer leads.

Het event is er op gericht om marketeers en sales afdelingen uit de Business-to-Business te laten zien wat je kunt doen om meer sales te realiseren via online. De focus ligt op bedrijven die niet of nauwelijks actief zijn met online marketing en nog geen ervaring hebben met het adverteren in Google. De ochtend staat compleet in het teken van de realisatie van online succes.

Jaap Jacobs, directeur van Fingerspitz: “Veel bedrijven in de B2B worstelen met leadgeneratie. Uit ervaring weten wij dat er veel kansen onbenut blijven. Samen met Google laten we zien waar de kansen liggen om meer sales te realiseren via online marketing, juist voor de B2B.”

Ben jij werkzaam in de B2B en ben je benieuwd wat je kunt doen om meer sales te realiseren via online? Wil je uitblinken in je commerciële activiteiten? Dan mag je dit niet missen.

Het event vindt plaats op het kantoor van Google in Amsterdam. De gasten zijn vanaf 9.30 uur welkom. Om 10.00 uur start de eerste spreker. Van 12.00-13.00 uur is er een lunch en de mogelijkheid om even na te praten.

Meld je hier aan voor een ochtend B2B Online: Leads & Sales via Online Marketing.

Over Fingerspitz
Fingerspitz is een snel groeiend online marketingbureau en heeft zich eerder ingezet voor onder andere Holmatro, Panasonic Biomedical, AA Drink en AutoTrack. Het allround online marketingbureau, met vestigingen in Breda en Eindhoven, stelt kennis, kunde en het delen hiervan centraal. Fingerspitz is onderdeel van de E-sites Group.