menu

Nieuws

Jomanda brengt verlichting in campagne Bredase webshop LampenOnline

De opnames voor de commercial van Lampenonline zijn in volle gang.
Bredavandaag logo
Advertorial

(ADVERTORIAL) - LampenOnline gaat vanaf 1 juni landelijk tv-commercials uitzenden met Jomanda. De online lampenwinkel uit Breda en het genezend medium uit Tiel bundelen de krachten bij het brengen van licht in Nederlandse huiskamers. Met de campagne wil het bedrijf een gooi doen naar de Thuiswinkel Awards XL volgend jaar. De prijzen van dit jaar worden vandaag in Huis ter Duin bekendgemaakt.

In de reclamespots zal Jomanda te zien zijn terwijl zij pakketjes met verlichting bij klanten van LampenOnline aan de deur bezorgt. Directeur Stephan Broeders wil met deze ‘reclame met een knipoog’ zijn succesvolle lampenbedrijf op een ludieke manier onder de aandacht brengen.

De opnames, die in Breda plaatsvinden, zijn inmiddels in volle gang. Voor de commercials is een jonge reclamemaker aangetrokken die tot de lancering anoniem blijft, ter bescherming van Jomanda’s privacy. De producent laat wel weten enthousiast te zijn over de acteerprestaties van het medium: “Jomanda is erg overtuigend. Ze is terug, en hoe!”

De samenwerking tussen LampenOnline en Jomanda is opvallend te noemen. Het medium, dat met name in de jaren negentig van de vorige eeuw grote landelijke bekendheid genoot om haar helende krachten, is zowel geliefd als omstreden.

'Jomanda gaat ons helpen om nog meer licht te laten schijnen in Nederlandse huizen en bedrijven'

Directeur Stephan Broeders ziet echter vooral de voordelen van de samenwerking. “Jomanda gaat ons helpen om nog meer licht te laten schijnen in Nederlandse huizen en bedrijven. Wij geven Jomanda op onze beurt een podium voor een comeback op de Nederlandse televisie. Dit is een absolute win-win voor beide partijen.”

LampenOnline is een van de snelst groeiende online lampenwinkels in Nederland. Op donderdag 10 maart behaalde het jonge bedrijf nog de top 3 in de strijd om de Thuiswinkel Awards XS voor webshops met een omzet tot 4 miljoen euro.

Na grootschalige billboardcampagnes in 2014 en 2015 en onlangs een tweede investeringsronde is LampenOnline nu klaar voor een grote landelijke stap naar buiten. Met de campagne wil het bedrijf meer sitebezoekers trekken, maar ook een gooi doen naar de Thuiswinkel Awards XL.

Broeders: “Vandaag worden de awards voor de webshops met een omzet boven de 4 miljoen euro uitgereikt. Daar zitten we nog niet bij. Maar volgend jaar willen we tussen de grote jongens op het podium staan.”

Broeders startte zijn bedrijf acht jaar geleden en groeide uit tot een van de grootste online aanbieders van lampen. “We verkopen bekende merken als Philips, Massive en Eglo tegen lage prijzen en leveren snel. Daarnaast bieden we bij LampenOnline ook professioneel lichtadvies en maken we lichtplannen voor woningen en bedrijven. We hebben bijvoorbeeld de verlichting voor diverse horecaruimtes in Ziggodome verzorgd. En met onze landelijke campagne hopen we met onze verlichting natuurlijk nog meer mensen te bereiken!”

Wijk
Heuvel